سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرح الهی

مطلبی که میخوام بگم راجب یکی از دوستانمه که ازم راهنمایی خواست و منم دوست داشتم جواب بهتری بهش بدم اینجا میخوام مشورت بگیرم. دو هفته پیش دوستم اتفاقی وارد سایتی میشن و برای خروج از سایت به مشکل میخورن و اتفاقی از یکی کاربرا درخواست کمک میکنن و ایمیلشون رو اون شخص میدن که از طریق ایمیل کمکشون میکنن تا خارج بشن...در پیامهای بعدی این آقا دنبال آشنایی بیشتر بودن ولی ایشون جوابی نمیدن تا اینکه اون آقا از خودشون و مشکلاتشون حرف میزنن و دوستم برای تشکر حداقل میخوان به حرفاشون گوش بدن ...تا اینکه با صحبتهایی که داشتن این آقا دنبال همسر بودن و پس از چندروز ابراز علاقه کردن و خواستگاری رو مطرح میکنن دوستم قبول نمیکنن سامانه همسان گزینی شیدایی چون شرایط ایشون رو قبول نمیکنن. ..ایشون هم سن دوستمه و در حال حاضر بیکار و به لحاظ مالی شکست خوردن و دنبال گرفتن طلبهاشون هستن. ..اصرار هم میکردن که بیان خواستکاری و به خانوادشون بگن. ..این آقا مشهدی هستن و دختر خانوم غرب کشور. ..مشکل اینه که دوستم نمیخواد جوابی بده تا زمانی که ایشون نشناخته و ندیده. ..این آقا مصر هستن که رسمی بشه این آشنایی اما دوستم میخوان صبر کنن تا شناخت نسبی حاصل کنن. .میدونم که اکثریت میگین این راه اشتباه و باید ردش کنه اما دوستان فقط توهین یا. ..به این دوست ما نکنین ...راه حل بدین تا بتونه جواب درستی واسه خودش پیدا کنه ...نا گفته نمونه این آقا تو این مدت حرفی نزدن که موجب هرزه گی بشه و با حترام و رعایت حق متقابل بوده و دوستم در حال حاضر جواب منفی دادن اما این آقا مصرن و میگن که من جز شما به کس دیگه فک نمیکنم حتی اگه بخواین صبر میکنم تا جواب منطقی بهم بدین...دوست من هم سنشون بالاست و نمیخوان تصمیمی بگیرن که پشیمون بشن اما نمیخوان این فرصت رو از دست بدن. ..راهنمایی شما چیه؟ کنن من فعلا  شرایط روحی مناسبی برای ازدواج دوباره ندارم، البته خودم هم به این نتیجه رسیدم که با هیچ مردی خوشبخت نیستم ، اما فکر می کنم با ازدواج ,هرچند مصلحتی و بدون عشق به آرامخانم ها با زیاد خواستگاری رفتن پسرها مشکل ندارن اتفاقا هم به نفع پسرها هست هم به نفع دخترها هر چه تعداد خواستگاریها بیشتر بشه تجربه دو طرف بالا میره به شرطی که دو طرف پر توقع نشن.د همسریابی موقت و دائم شیدایی 

بالاخره قراره دو نفر همدیگرو بپسندن و یه عمر زندگی کنن ولی با خواستگاریهایی که خانواده پسرها دنبال منافع هستن ببینن دختره شاغل هست و باباش چیکارست و خونشون چند متره و مال خودشونه و فرششون چیه و... کاملا مخالفم به نظرم اصلا همچین خانواده هایی رو نباید راه داد و باید تحریمشون کرد.

برعکسشم خانواده دخترهایی که واسه پسرها نقشه میکشن. اقدام می کنه، اینبار در صورت مطرح شدن می خوام باب صحبت رو باز کنم و شرایطم رو بگم( شرایطی برای تضمین شدن استقلال و داشتن امنیت بیشترم در زندگی)چون بهم بدهکار هست برای همین خوب باهام راه میاد، چقدر هم بده که بعضی از مردها تا زمانی که به همسرشون بدهکار نباشن و پای حق و حقوق به میون نیاد، قدر دان همسرانشون نیستن..... هر چی می گذره می بینم هیچکس رو پیدا نمی کنم که واقعا دوستم داشته باشه ،درکم کنه و باهام راه بیاد الا ایشون که مجبوره چنین باشه... !!وسی بگیرید و این کار ثمرات مادی و معنوی فراوانی دارد. مثل: احترام به بزرگترها، قناعت، پیروی از له ایشون قبل این رابطه بمن گفتن و همینطور که توضیح دادم از طرق مختلف سعی کردم واقعیت و بفهمم و تا حد خیلی زیادی فهمیدم.ایشان اصلا اون شخصیت که شما میگی و با چند نفرو نداشته و ندارن و لی این قضیه تو زندگیشون اتفاق افتاده و منکرشم نمیشه شد. میخوام بدونم چرا سابق؟ دلیل جداییتون همین مسله بود؟  مشکلاتتون چی بود؟ اگه فرض کن شرایط منو با همینا که گقتم داشتی چی؟ 

تا حالا خیلی عصبی شده اما الان رفتارش خیلی بهتره یا به قول خودش قلق من دستش اومده و منم همینطور -هر روزی که با هم ی مدت طولانی بیرون بودیم ی اختلاف کی روز که باهاش تلفنی صحبت کردین و شما کلی ابراز علاقه کن و ایشونم ابراز علاقه کنه که این حستون ارضا بشه، بعد تماس بشین ی چند دقیقه فکر کن به چندتا چیز : 1) چقدر طرف ُ میشناسی 2) ندیدیش (دخترا گوشی عاشق میشن) 3) چقدر منطقیه که 8 سال ، اصلا 1 سال واسش صبر کنی (اونم تو دنیایی که آدمایی شناخت داری نسبت بهشون نه حتی روزانه بلکه ساعتی رنگ عوض میکنن) 4) ایشون خط قرمزارو رعایت نکرده و اگر عاشقت بود مطمئن باش هیچ وقت پیشنهاد جنسی بهت نمیداد و این کدُ از منه پسر داشته باش پسری که عاشقته ابتدای رابطه تا چند سال اول به نیاز جنسیش فکر نمیکنه و اصلا به خودش اجازه نمیده بحثشُ مطرح کنه . و درآخر میتونی تو ی بازی شرکت کنی که تهش صد در صد شکسته و بعدش بشی عبرت سایرین ، و همچنین میتونی جلو اشتباهت بگیری و چند سال بعد بگی خدارو شکر که وارد این بازی نشدم . انتخاب با خودته ..سر دنیا هم که بیاد خواسلی احتمالا شرایط ازدواج نداره اگه شرایط ازدواج داشت حتما برای ازدواج اقدام میکرد البته اینطور ازدواج ها هم ریسک هست مثلا اقا پسر راضی شدن بالاخره به خانوادشون گفتن اونوقت تازه ممکنه مامانش بگه نخیر من خودم باید برات دختر پیدا کنم و این دختره بدرد نمیخوره هزار تا عیب وبه نیاز روحی و جسمیش به جنس مخالف داره.اینهمه عشق عشق میکنن خیلیش درست و واقعی نیست.چرا؟چون بنا به تعریف عشق هر علاقه ای مصداق عشق نمیشه.بندرت اتفاق میفته.

عشق اونه که عاشق ذوب و محو در معشوق بشه که حتی فکر غیر اون رو در ذهن نداشته باشه!و بحثای دیگه که در جای خودش باید مطرح بشه...

بقول معروف با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه!

) و بعد فک کنه دیگم الله


شب نما همسریابی موقت
سایت ازدواج شیدایی قزوین
سایت همسریابی شیدایی اهواز
شیدایی سریال
شیدایی چت
اپلکیشن شیدایی
سایت همسریابی همدلی
سایت همسریابی امید
جستجوی سایت همسریابی بهترین همسر
سایت همسریابی دوهمدم
سایت همسریابی بهترین همسر بزرگترین
سایت همسریابی آناهیتا
هلو جستجو همسریابی
همسریابی طوبی
همسریابی رایگان
سایت های همسریابی
ورود به سایت شیدایی
سایت همسریابی موقت شیدایی
سایت ازدواج
سایت همسریابی توران
سایت همسریابی شیدایی جدید



سایت تشکیل خانواده شیدایی
ورود به سایت شیدایی
سایت همسریابی هوشمند شیدایی
سایت همسان گزینی شیدایی
موسسه همسریابی شیدایی
سایت های همسریابی
سایت ازدواج شیدایی
سایت همسریابی طلاق گرفته ها
سایت زنان طلاق گرفته
سایت مردان طلاق گرفته
سایت دختران مجرد
سایت پسران مجرد
سایت زنان بیوه
سایت مردان مجرد
سایت خانوم های بیوه
سایت خانوم های مطلقه
سایت تشکیل خانواده شیدایی
سایت آقایان مجرد
سایت آقایان طلاق گرفته
آقایان طلاق گرفته
خانم های طلاق گرفته
خانم های مطلقه
ورود به سایت شیدایی
سایت همسریابی برای مادربزرگ
سایت همسریابی برای پدربزرگ
سایت همسریابی پیرمردها
سایت همسریابی پیرزن ها
سایت همسریابی برای مادر
سایت همسریابی برای پدر
سایت همسریابی برای افراد بی همسر
سایت همسریابی برای افراد بدون همسر
سایت همسریابی برای افراد بی شوهر
سایت همسریابی افراد مجرد دارای فرزند
سایت همسریابی برای افراد بی زن
سایت همسریابی برای پیرها
سایت همسریابی برای افراد مسن
سایت همسریابی برای سالخورده ها
سایت همسریابی برای بازنشته ها
سایت همسریابی برای افراد تنها
ورود به شیدایی
صفحه ورود شیدایی
ورود به سایت شیدایی
ازدواج مجدد
ازدواج بعد از طلاق
تشکیل خانواده با ازدواج مجدد
همسریابی طلاق
بعد از جدایی
ازدواج بعد از جدایی
ازدواج بعد از فوت همسر
همسریابی بعد جدایی
سایت همسریابی بعد از فوت همسر
سایت همسریابی بعد از طلاق
سایت همسریابی بعد از جدایی
همسریابی بعد از فوت همسر
بعد از فوت همسر
ازدواج مجرد
سایت همسریابی
حال خوب
سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی رایگان
سایت همسریابی موقت و دائم شیدایی
همسریابی
شیدایی
همسر یابی
همسریا بی
سایت شیدایی
سایت ازدواج شیدایی
شیدایی صیغه
ورود به سایت همسریابی
مثبت اندیشی
سایت صیغه یابی
جستجو همسریابی
صیغه موقت
همسریابی رایگان
سایت همسریابی توران
ثبت نام در سایت همسریابی شیدایی
سایت همسریابی رایگان با عکس
سایت ازدواج شیدایی